Vrolijke verjaardag!


Vandaag maken we weer eens een verjaardagskaart... die kun je namelijk nooit genoeg hebben toch?

En aangezien het toch al weer herfst is, ben ik aan de slag gegaan met de leuke set Ringed with Nature.


Dit is een super leuke set, die je bijna het hele jaar kunt gebruiken. Dus niet alleen in de herfst, maar ook in de winter met kerst, maar ook zelfs voor een verhuiskaartje.. aangezien er toch een erg leuk huisje op staat.

Ik heb vandaag voor een paar paddenstoelen gekozen, in combinatie met die leuke besjes en takje.


Bij deze zet zit ook een stansen set, met een bijpassende embossingmal. Die embossingmal heb ik dus ook gebruikt voor de achtergrond. Na het embossen heb ik de verhoogde delen met de blending brush extra kleur gegeven. Hierdoor valt de structuur nog meer op.


De paddenstoelen zijn eerst met Gray Granite ( de steeltjes ) en Real Red ( de hoedjes ) gestempeld. Idem voor de blaadjes ( Garden Green en Mossy Meadow ) en de besjes ( Real Red)Daarna heb ik met kleurpotloden meer kleur/ schaduw gegeven. 


Inspiratie


Blog Hop Index


StempelsRinged with Nature, Sending Smiles ( tekst )InktCrumb Cake, Garden Green, Mossy Meadow, Early Espresso, Real Red, Gray Granite, Memento Jet BlackCardstockCrumb Cake, Garden Green, Mossy Meadow, Early Espresso, Basic WhitePonsenBanners Pick a Punch ponsStansenStylish Shapes ( cirkel ), Tree Rings dies embossingfolderOverigRhinestones, diverse kleuren potloden

Geen opmerkingen: